Blogarchief

vrijdag 27 maart 2020

Deken van liefde



27 maart

Al geruime tijd haak ik samen met een steeds groeiende club collega's losse granny squares. Die sturen we op naar de initiatiefneemster (een super creabea). Zij zorgt dat de granny's van verschillende hand aan elkaar gemaakt worden. Zodra er een complete deken is gevormd wordt hij opgestuurd naar een zieke collega. Een collega die niet zomaar even ziek is maar geruime tijd niet kan werken. Omdat wij weten dat in een groep van 10.000 collega's je dan ook echt uit de picture bent en dat heel rot kan voelen, omdat het niemand opvalt dat je er niet bent.


Vandaag stond post.nl voor de deur, met een pakketje. Daar zat een Deken van Liefde in voor mij! Enorm verrast was ik!


Sowieso voel ik een deken van liefde ondanks corona! Mijn huis staat vol bloemen, ik krijg lieve kaartjes en appjes. Ik merk heel duidelijk dat velen meeleven, ondanks corona. Lieve allemaal: enorm bedankt en ik krijg er een heel blij en warm gevoel van! En als ik een keer niet meteen of uitgebreid terug app of bel, weet dat ik me hoe dan ook erg gesteund voel!! En bij deze dus vast sorry als er niet meteen een reactie komt van mij.



En toen ging de telefoon...